-
Com puc contactar amb la delegació comercial de la meva zona?
-
Vull saber si els vostres mètodes estan adaptats a la llei d’educació vigent.
-
Necessito mostres o assessorament sobre els vostres mètodes i materials.
-
Si soc (o no) usuari dels vostres materials, com puc accedir als recursos del professorat?
-
Com em puc sumar al programa de fidelització per a docents? Què m’aporta?
-
Què puc fer si intento registrar-me, però surt un missatge que m’indica que el meu usuari ja existeix?
-
No recordo les credencials per accedir a e-vocación.
-
Estava registrat a e-vocación i he canviat de centre: s’actualitza automàticament?
-
Necessito una llicència per accedir al llibre digital.
-
Com puc accedir a Aula Virtual 4 (AV4)? Cal fer servir l’usuari d’e-vocación?
-
Hi ha guies d’ús d’Aula Virtual 4 (AV4) traduïdes a les llengües cooficials?
-
Puc afegir llibres nous a AV4, encara que hi hagi accedit amb les credencials d’e-vocación?
-
Vull activar el meu compte per accedir a Aula Virtual 4.
-
He de fer un registre massiu d’alumnes a Aula Virtual 4.
-
Per a les llicències digitals, cal que cada alumne o alumna tingui una adreça electrònica?
-
Vull tenir accés als llibres digitals («Els meus Llibres») que portem al centre. Tinc la possibilitat de descarregar-los?
-
Vull accedir a BINGEL.
-
M’agradaria registrar-me a la web d’Eureka! per poder elaborar els meus propis continguts per a l’etapa de 0 a 6 anys.
-
Treballem amb ClickEdu i volem passar-hi les dades d’avaluació a la plataforma de l’Administració educativa.
-
Vull comprar llibres de text per als meus fills i filles (docent)
-
Volem comprar llibres de Santillana com a centre educatiu.
-
Necessito els ISBN dels llibres que prescriuré o que fem servir al centre.
-
Vull saber en quina situació es troba la meva comanda i quan la rebré.
-
Necessitem informació sobre factures o extractes.
-
Tinc una incidència amb la comanda
-
Vull fer una devolució.