Què puc fer si intento registrar-me, però surt un missatge que m’indica que el meu usuari ja existeix?

Pot ser que t’hagis registrat anteriorment i no recordis la contrasenya. Abans d’intentar registrar-te de nou, prova de recordar la contrasenya accedint a e-vocación (https://www.e-vocacion.es/) i fent clic a “Has oblidat les dades d’accés?” a la pàgina principal.  També pot passar que s’estiguin validant les teves dades i hagis d’esperar a rebre el missatge de confirmació per poder accedir-hi, o que aquest missatge t’hagi entrat a la carpeta de Spam (correu no desitjat). 

T'ha resultat útil aquest article?

Genial!

Gràcies pels teus comentaris

Sentim que no t'hàgim pogut ajudar

Gràcies pels teus comentaris

Explica'ns com podem millorar aquest article!

Selecciona almenys un dels motius
La verificació de CAPTCHA és obligatòria.

Comentaris enviats

T'agraïm el teu esforç i intentarem arreglar l'article

Encara necessites ajuda?